Kontakt / Sydjylland

E-mail: iwin@mai.dk

Generalforsamling 2021

Endelig!

Lørdag den 6. november var der, efter at foreningen havde ligget underdrejet i mere 1½ år, indkaldt til generalforsamling.

Ekstra ordinært havde vi inviteret ledager/damer med. Det var en succes.
Efter en velafviklet generalforsamling kunne man sætte sig til et veldækket bord i det gamle velrenommeret Stubbæk Forsamlingshus. Der blev serveret en veltilberedt Husarsteg (hvad ellers).

Generalforsamlingen, ledet af kompetente dirigent Poul Solberg Hansen, forløb på en rolig og værdig måde. Beretning og regnskab blev godkendt pr. acclimation. Genvalg til alle. Bestyrelsen består efter et konstituerende møde som sådan:

Formand: Carl Jürgen Bock, Næstformand: Jesper Dippel, Kasserer: Ejvind Pedersen
Sekretær: Poul Mølgaard, øvrige bestyrelsesmedlemmer: Svend Aage Kjær, Mogens Olsen.

Der blev uddelt årstegn til:
  • Poul Mølgaard, 50 år
  • Carsten Svejdal Lauridsen, 50 år