Præsidiet / Støt DGHF

Støt Danske Gardehusarforeninger

Støt Veteranhjem Vestsjælland - for alle soldater!
Veteranhjem Vestsjælland slår dørene op for alle soldater. Det er især de soldater, der vender alvorligt traumatiserede hjem med mentale problemer, som Veteranhjem Vestsjælland prøver at hjælpe.

Det anslås, at 5 procent af de udsendte soldater, der er kommet hjem siden krigen på Balkan, er traumatiserede, selvom det ofte viser sig med års forsinkelse.

Alle bidrag er velkomne - støt Veteranhjem Vestsjælland på bankkonto:

Danske Bank reg.nr. 9543 kontonr. 10353122.
Bliv mentor
Ønsker du at støtte en krigsveteran - så kontakt os i dag. Mange veteraner har brug for støtte efter hjemsendelse. Du kan som mentor bidrage til, at en krigsveteran får den støtte, han eller hun fortjener.

Som mentor skal du have overskud i hverdagen, og du skal være god til at lytte. Vi ser frem til at høre fra dig! Kontakt Danske Gardehusarforeninger i dag på tlf. 6130 0536 eller på e-mail: praesident@danskegardehusarforeninger.dk.
Frivilligt bidrag med din personlige hilsen
Danske Gardehusarforeninger har oprettet en konto, hvor du kan bidrage - stort eller lille, alt modtages med tak. Skriv "din personlige husarhilsen" til vores udsendte soldater samt afsendernavn på konto:

Danske Bank reg.nr. 9543 kontonr. 10353122.

På forhånd tak for dit bidrag!
Bliv sponsor
Danske Gardehusarforeninger søger sponsorer til "Netværk - Veteranhjem Vestsjælland". Alle bidrag er meget velkomne.

Følgende virksomheder støtter projektet:
  • Harboe Bryggeri A/S
  • Skælskør Anlægsgartneri
  • Slagelse Svaneapotek
  • Musholm A/S
Vi har også brug for din virksomhed og din støtte. Ring eller skriv til Danske Gardehusarforeninger i dag på tlf. 6130 0536 eller på e-mail: praesident@danskegardehusarforeninger.dk for at få afklaret, hvordan du kan hjælpe.